Wszyscy zainteresowani tematyką
Celem ścieżki sensorycznej jest wspomaganie rozwoju zmysłów poprzez dostarczanie dziecku różnorodnych bodźców oraz kształtowanie właściwej reakcji na dotyk.
dr Anna Borzęcka: doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, pedagog opiekuńczo- wychowawczy, adiunkt naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego. Absolwentka studiów podyplomowych: Oligofrenopedagogika - Uniwersytet Śląski filia w Cieszynie; Psychopedagogika autyzmu. Ukończyła liczne kursy i szkolenia, np.: Terapia dźwiękiem przy użyciu mis terapeutycznych według metody Petera Hess'a - I i II stopień; Diagnoza AAC, Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych - I i II stopień. Makaton -I stopień; Metodyka strategicznej polistymulacji; Programy aktywności M. i Ch. Knillów.